marți, 15 februarie 2011

Day 15: Your dreams

Visele mele din timpul noptii? Nu mi le amintesc...
Asa ca voi vorbi despre visele mele-idealuri...Despre dorintele mele utopice...
Visez ca lumea asta sa nu mai fie atat de rea si superficiala
Visez sa vina ziua in care voi deschide ochii cu adevarat si ma voi mobiliza pentru a face ceva pentru viitor.
Visez sa locuiesc intr-o mansarda si sa nu am o treaba cu realitatea, ca acei artisti boemi( dar fara partea cu droguri ori alte metode din acestea de a evada din cotidian) si sa calatoresc foarte mult prin toata lumea
Visez sa nu ma leg de nimeni dar sa tin la toti
Visez, visez intr-una...Nu stiu la ce visez, nu stiu de ce visez, dar stiu ca daca m-as opri din visat atunci m-as lovi de realitatea atat de diferita de visurile mele si as ramane singura si cu sufletul in palmele mele ca o rana deschisa, intr-o lume ce isi continua cursul intr-un ritm imposibil de rapid, fara sa tina cont de visele anemice si colorate in nuante de roz ale unei fete care se agata de ele pentru ca nu are altceva.

Un comentariu:

  1. A wise friend told me recently: “if you want to cope with the future, first make peace with your past”. Ma gandeam ca ti-ar trebui tie mai mult.

    RăspundețiȘtergere