joi, 3 februarie 2011

Day 03: Your parents




You don't really understand human nature unless you know why a child on a merry-go-round will wave at his parents every time around -- and why his parents will always wave back."- Journalist William D. Tammeus


Numai tu ma iubesti neconditionat. Oamenii vor veni si vor pleca, dar, daca sunt sigura de ceva dincolo de orice, stiu ca numai tu vei ramane mereu langa mine. Numai dragostea ta indeplineste acele conditii din Corinteni 13, iubirea care spera totul, indura totul, suporta totul. Pentru ca numai tu esti mama mea.
M-ai iubit inca dinainte sa exist si probabil ti-ai fi dat viata pentru mine inca dinainte sa ma nasc. Vreau sa cred ca iubirea ta nu este doar un instinct natural, o obligatie de care nu poti scapa, ca depaseste cumba biologicul. Privind in urma la toti acesti ani, sunt sigura ca depaseste biologicul.
Pentru ca eu ori de cate ori te jignesc, treci peste asta. Pentru ca oricat de rece si indiferenta mi-e masca, tu inca speri intr-o imbratisare din partea mea. Pentru ca oricat as continua sa te judec pe buna dreptate sau in totala necunostinta de cauza, tu gasesti o posibilitate de a uita asta. Nu, un instinct biologic nu ar fi suportat 18 ani mofturile, indiferenta ori vorbele grele ale unui copil confuz. E vorba de mult mai mult, dar nu am sa inteleg asta decat in acel moment cand pumnul unui bebelus ma va strange cu toata puterea de degetul mic si eu probabil voi izbucni in lacrimi si am sa iti zic, din inima, sincer: “Iarta-ma. Iarta-ma pentru toate momentele cand m-am fortat sa te invinovatesc. Iarta-ma pentru ca uneori m-am chinuit sa te ignor. Iarta-mi toate vorbele grele. “ Pentru ca esti singura persoana la care ma astept sa fie acolo langa mine, mai mult, singura pe care o vreau langa mine, intr-un astfel de moment, daca astfel de moment va exista.
Asa ca…Iti multumesc pentru ca ma inveti, fara sa vrei, fara sa ai habar de asta, doar fiind tu insati, despre optimism si despre cata iertare poate gasi un om in sufletul lui. Iti multumesc pentru ca port in mine acea parte a ta care continua sa faca bine in ciuda indiferentei, rautatii, prostiei oamenilor. Pentru ca esti singura care stie ca atunci cand imi strang mana intr-un pumn pentru intreaga lume, un semn de “Stai deoparte”, stii ca de fapt atunci am nevoie ca tu sa ma iei de mana. Pentru ca nimeni nu poate face asta mai natural decat tine. Pentru ca atunci cand imi permit sa renunt la masca asta fragila de “Nu dau doi bani pe tine”si te imbratisez, in bratele tale ma simt cel mai bine.
Iti multumesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu