luni, 11 iulie 2011

O vizita neasteptata




- Ce cauti aici?
- Ma asteptam la o primire mai calduroasa.
- Nu te-am invitat! Mi-am tinut usa inchisa doar pentru ca tu sa stai departe de mine.
- Gresesti. Ai uitat-o deschisa azi.
- Dragoste, pleaca! Nu am loc pentru tine aici.
- Imi fac eu. O sa scot din dulapul asta toate materialele croite din Egoism, imi irita pielea. O sa-ti strang toate Anxietatile intr-un ghem si o sa le arunc intr-un colt. Vezi bagajul asta? E plin cu propriile mele Temeri, care te vor coplesi. De asemenea, trebuie sa-i gasim un loc si surorii mele, Nebunia, o sa soseasca in curand. Ce camera mica ai! O sa stam putin inghesuite…
- Arati..Altfel decat mi te imaginam,
- Cum credeai ca arat?
- O femeie frumoasa si eleganta. Ca o zeita. Puternica, neinduratoare. Esti insa…fragila. Si e cu toate vanataile astea pe bratele tale?
- Adun o vanataie de fiecare data cand cineva ma da afara din casa lui, dupa ce m-a gazduit pentru putin sau mai mult timp. Unii se plictisesc de mine, altora le e frica, nu stiu de ce, iar altii, pur si simplu, nu stiu sa ma ingrijeasca.
- Si de ce tusesti atat de mult?
- Le tot spun sa inchida geamurile, pentru ca sunt sensibila si ma ia curentul repede, insa nu ma asculta. Le lasa intredeschise. Se tot uita in afara, crezand ca acolo poate este cineva mai bun decat persoana datorita carora au uitat intr-o zi oarecare sa inchida usa, iar eu am putut intra astfel in viata lor.
- De unde sa cumpar eu toate medicamentele ca sa te ingrijesc?
- E simplu. Te duci la farmacie si ceri cateva pastile de Loialitate, un sirop de Incredere, putina Pasiune si neaparat Respect si Acceptare. Administrate constant, in doze echilibrate, ingredientele astea sunt singurele de care am nevoie ca sa ma ingrijesti.
- Dar nu poti intra asa, brusc, in viata mea!
- Ai geamurile inchise. E cald aici, la tine.
- Pleaca!
- Credeam ca esti altfel decat restul lumii.
- Nu. Pleaca si fa asta asa cum trebuie. Bate la usa!
*
- Cioc-cioc!
- Cine e acolo?
- Dragostea. Pot sa intru?
- Da. Dar asteapta putin, sa-mi fac curatenie in camera. Sa sterg tot praful asta format de Frica. Asteapta sa fac rost de toate medicamentele de care ai nevoie. Sa invat cum sa am grija de tine. Stii, unii oameni te gonesc din teama ca tu sa nu pleci intr-o zi, asa de brusc precum ai intrat in vietile lor. Eu nu vreau asta. Cauta-ma iar cand ai sa fii sigura ca de la mine nu mai pleci. Iar pana atunci am sa incerc sa devin persoana care poate avea grija de tine asa cum trebuie.
- Bine. Pot sa mai astept. Dar sa lasi geamurile inchise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu