miercuri, 17 februarie 2010

nimic

Mi-e somn, dar nu stiu de ce nu pot sa adorm. Cat poate sa reziste omu’ fara sa doarma? Probabil ca in curand o sa ma transform intr-un zombie si o sa ajung sa am niste cearcane de toata frumusetea.
Melancolia asta apasa cumva peste mine. Anii au trecut atat de repede, si desi sunt incosecventa in trairi, eu nu m-am schimbat deloc in toti anii astia si inclin sa cred ca nici nu ma voi schimba vreodata. Cineva a stopat procesul meu de crestere pe plan mental si emotional la varsta de 12 ani. Tot incerc sa gasesc butonul de restart, dar nu reusesc. Cu toate astea, nu m-a lasat sa ma bucur mereu de aceeasi inocenta in gandire specifica acestei varste interioare peste care nu pot sa trec. Pe asta mi-a luat-o.
Anyway…Zilele trecute am descoperit o melodie destul de veche, care ma binedispune imediat. Nu pot sa stau linistita cand o ascult, ma apuc sa dansez prin camera, sa bat din picior daca nu pot sa ma manifest asa in mediul in care sunt, ori sa o fredonez. Desi sunt genul laid back, si daca ma inchizi in camera mea o zi intreaga, faci un copil de 12 ani fericit, melodia asta ma face sa vreau sa-mi inghesui cateva haine in rucsac si sa plec asa, de capu’ meu, fara niciun plan, fara nicio grija, cu mainile in buzunare. Vine ea vara...!

Cause I won't and I can't and I don't understand
You became what you hate or you hate what you become <3

Got me a ticket and I won't be long 'cause I can't go on and I gotta get goin'
Got me a ticket and I won't be long 'cause I can't go on and I gotta get goin' away


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu