vineri, 11 martie 2011

Biografia unui sarut

Te uiti la mine ca si cand ai vrea sa afli care sunt cele mai infioratoare temeri ale mele, in fata caror as prefera mai degraba sa-mi scot inima din piept si sa o arunc in abisul unei prapastii, decat sa fiu nevoita sa le infrunt…Doar ca sa imi arati ca exista atrocitati mult, mult mai teribile. Irisul iti miroase a benzina pe care tocmai ce ai aruncat-o peste mine. Ma strangi de inchietura mainii. Degetele tale? Doar niste chibrituri aprinse. Instinctul de conservare imi spune sa fug, cat mai departe, sa fug de tine, cel mai rau cosmar, sticluta cu otrava peste care am scuipat, cu sange, cuvantul “Antidot”, dar pupilele-ti Gorgone impietriesc fiecare bucatica din corpul meu obosit. Asa ca tot ce pot sa fac este sa stau, sa ma sprijin pe niste picioare de gelatina si sa astept sentinta.
Am devenit doar o papusa scamosata. Ai atasat niste fire in sistemul meu limfatic care-ti transporta ura electrica, fire de care tii cu niste degete de metal pe care nu le pot frange. Desi controlezi totul, desi sunt doar o proiectie a unui fragment din mintea ta, o incregatura de celule anemice de care nu ai mai avut nevoie si ti le-ai smuls din epiderma, singura farama de ratiune proprie care mi-a mai ramas, sanctuarul meu, locul acela unde sunt doar eu fara ca tu sa continui sa ma distrugi chiar si atunci cand nu mai ai ce distruge, imi comanda sa evit sa ma uit la tine. Asa ca imi cobor privirea.

Nu..Trebuie sa te uiti la mine. Nu esti Orfeu, nu vei avea niciodata vreo Euridice, pentru ca in Iadul in care te-am inchis, ti-am construit un turn din smoala, am spart cheia in mii de bucatele, si fiecare bucatica i-am dat-o unui alt demon sa o inghita. Nu e cale de iesire, pentru tine. Te trag de par si te oblig sa te uiti la mine, pentru ca trebuie sa admir cat de frumoasa esti, asa, distrusa,ca o papusa de portelan crapata, trebuie sa-mi admir opera. In timp ce imi imping degetele in pometii tai,degete-ghiare ascutite, degete ce iti perforeaza pielea si fac ca oasele sa iti sangereze, imi amintesc ca ei toti spun ca nu poti sa frangi o inima deja franta.Nu, dar poti face in asa fel incat sa ii reamintesti constant de cat de franta este, sa nu o lasi sa incerce sa se refaca. Sa te otravesc, sa iti amintesc intr-una de cat de…degeaba esti, sa gasesc o cale sa intru in venele tale si sa picur acolo adevarul, pana ce inima ta iti pompeaza otrava-mi-saliva in tot corpul, otrava ce si-a gasit cel mai sfant lacas pe varful limbii mele, e ceea ce ma pricep cel mai bine sa fac. Inca ma implori din priviri sa te crut, macar de data asta, desi stii ca nu imi poate fi mila de tine. Biata de tine…Iti pot mirosi frica. Iti masez incet umarul, pe cat de bland pot, doar pentru ca stiu ca atingerile mele sunt un supliciu pentru tine.

Ajunge sa iti apesi degetele in umarul meu, ca eu sa preiau sarcina lui Atlas. De fapt, eu sunt Atlasul ce iti cara toti scheletii. Ti-ai adunat toata durerea, toate temerile, toate insecuritatile, le-ai transformat in roci si ai asezat muntele astfel format, pe umerii mei. Sunt nevoita sa traiesc asa, carand pe umerii mei tot ceea ce te sperie. Mi-ai deformat coloana vertebrala, mi-ai frant oasele, greutatea crucii tale apasa, in fiecare zi, peste spatele meu. De asta zambesti acum, nu? O stii prea bine. Ma mangai pe par si ai putea pacali pe oricine prin acest gest de tandrete, dar eu stiu mai bine ca realitatea este alta. Zambetul tau malitios te da de gol, zambetul tau care miroase a ciuma. Epiderma ta imi intoxica melanina, e ca si cum pe varfurile degetelor tale se afla atomi de sulf care imi distrug parul. Ma intreb de ce ai venit si de ce stai asa, fara sa faci nimic, dar stiu ca asta face parte din micul tau joc de a ma tortura, de a te juca de-a ruleta ruseasca cu mintea mea. Oh, te stiu atat de bine…Iti place sa iti admiri creatia, nu? Iti place sa vezi ce ai intoxicat, ce ai distrus? Pot suporta, a trecut prea mult timp. Am devenit doar un container, o groapa de gunoi in care iti arunci toate mizeriile, si nu va veni ziua in care sa dau afara tot din mine si sa acopar planeta intreaga de suferinta ta, pentru ca ai pus un munte de miliarde de tone capac peste inima mea in caz ca ar putea citea, peste vocea mea care s-ar putea frange intr-un tipat apocaliptic.

Tremuri. Bataile inimii tale imi bubuie in urechi. Nu inteleg de unde atata putere, atata vitalitate. Imi bag mana inghetata in tricoul tau si imi urc degetele incet pana la pieptul tau, pana acolo unde as putea prinde in palmele mele ecoul batailor inimii tale. Incet, pentru ca vreau sa ma bucur de felul in care atingerile mele te fac sa urli…Doar ca nu se aude nimic. Pentru ca ti-am cusut, de mult, buzele, ti le-am lipit una de alta si nu te poti face auzita, doar ca eu stiu tot ceea ce gandesti inainte ca tu sa fii constienta de gandul tau, stiu tot ceea ce vei simti cu secole inainte ca tu macar sa iti dai seama ca simti ceva. Imi lipesc palma de pieptul tau. Ah, cat as vrea sa iti rup o coasta si sa penetrez cu ea stratul inutil de piele care iti ascunde inima, sa o infig in piept brusc, ca sa ajung astfel la inima ta, pe care sa o strang in pumnul meu, sa o ucid de sute,mii de ori, sa o aduc la viata doar pentru a o ucide din nou, sa abuzez de ea! Sa fiu chirurgul cu mana bagata pana la cot in cavitatea ta toracica si sa ajung sa aflu cum e construita inima pulsand de viata a Galateei mele…Imi apropii chipul de al tau, ce acum sute, mii de ani a fost doar piatra. Piatra din care m-am nascut si pe care am adus-o la viata.

Ti-ai apropiat atat de mult fata de a mea, incat iti vad fiecare por. Incat imi furi oxigenul, ma sufoci, de parca plamanii mi s-au urcat pana in esofag si ma impiedica sa respir…Asa ca sunt nevoita sa raman asa, lipita de tine, ca sa iti respir porii. Iti plimbi mana pe spatele meu, pe sub bluza pe care o port, de parca ai vrea sa-mi sfarami fiecare os, sa-mi scoti coloana vertebrala si sa o incolacesti apoi in jurul gatului meu. Sa-mi arati ca sunt atat de neimportanta pentru tine, incat nici macar sa ma ucizi nu faci un efort prea mare…Incat chiar si atunci cand ma omori, eu te ajut sa faci asta. Brusc, te napustesti asupra mea ca un animal de prada si iti lipesti buzele inghetate de buzele mele aride. In acel moment, agonia mea atinge punctul culminant, si ma desprind in mii de bucatele cu forta aceea care a creat universul acum miliarde de ani…

Degeaba opui rezistenta, degeaba incerci sa lupti…Limba mea-fierastrau iti va umple gura de sange. Ambrozia mea. Nu pentru ca ma satisface durerea ta, nu pentru ca tanjesc dupa asta, ci pentru ca de asta m-am nascut. Te-am blestemat, nu te las sa uiti unde e locul tau, pe pamant, zvarcolindu-te, plangand in suspine grohaitoare. Te-am uratit prea mult ca tu sa mai poti plange asa cum plang eroinele din filme, cand plansul le face mai frumoase ca niciodata. Imi trec varful limbii peste buzele tale. Incet, ca sa savurez fiecare secunda in care agonia iti roade genunchii. Te-ai prabusi chiar pe podea, dar nu te las sa ajungi atat de jos, incat sa nu mai ma simti.

Nu! Te rog…Doar de data asta…Lasa-ma in pace!

Oh, micuta mea…In van te rogi de mine. Salveaza-ti energia, vei avea nevoie de fiecare atom ca sa nu arzi atunci cand voi trimite Vezuviul asupra ta.

Nu si de data asta…Pot sa lupt. Pot sa iti rezist. Pot sa te privesc drept in ochi si sa scuip inapoi tot ce trimiti asupra mea.

Esti doar o fecioara pe care o sacrific pe altarul suferintei, pentru zeul Nimicului. Si, in clipele astea cand trag de parul tau in toate directiile si iti fortez buzele sa se intredeschida pentru ca limba mea sa poata abuza de tine, intreaga, realizezi ca nu iti mai ramane nimic de facut decat sa astepti sa treaca Apocalipsa. Furia a sute de mii de soldati de pe campul de lupta nu se compara cu ura cu care limba mea se invarte, danseaza, iti sparge fiecare buba pulsand de puroi ce si-a gasit gazda in cavitatea ta bucala, ciuma cu care te infestez de fiecare data cand respir langa tine.

Limba ta e un cutit cu care scrijelesti pe cerul gurii mele acel cuvant din opt litere pe care nu l-am cunoscut niciodata. Imi umpli gura de sange pe care trebuie sa-l inghit. A ajuns pana in plamanii mei si i-a dizolvat. Iti respir limba. Dar nu te pot inhala mult…Atomii mi se evapora, incet.

Si totusi nu inteleg de ce esti asa dulce…De ce sarutandu-te e ca si cand m-as plimba prin gradina lui Pan. Cum poti gasi o cale sa transformi puroiul fiintei mele intr-o molecula rupta din Eden, mirosul cojilor de portocale, sunetul molcolm al ploii de toamna, fosnetul fin al unui voal din satin ce cade de pe o piele neprihanita…Cum imi rezisti, cand esti atat de slaba…

Acum…Intelegi? Acum intelegi care e puterea mea? Pentru o secunda, doar o fractiune de secunda, unghiile mele ti-au penetrat coloana vertebrala, de-a lungul ei.

Nu pot…Nu mai pot sa te chinui…Imi desprind buzele din inclestarea in care se luptau cu buzele tale, ca niste lame ascutite, si cumva, sangele tau de pe buzele mele ma arde. Vreau sa-l sterg…Dar nu se ia. Fiecare rau pe care ti-l fac imi infiereaza cate o bucatica de piele.

Acum intelegi ca atunci cand ai renuntat sa mai porti in tine slabiciunea mea si m-ai refuzat, creandu-ma, ai renuntat la tot ce poti avea mai frumos, la tot ce te poate salva? Ai renuntat la inocenta cu care mi-ai fabricat inima, ai renuntat la speranta ce nu mai poate pleca din ochii mei, speranta ca intr-o zi totul va fi bine? Acum intelegi ca puterea ta, felul in care ma distrugi si ma faci sa ma ghemuiesc pe pamant si sa nu ma pot misca de acolo, e doar o masca sub care iti ascunzi slabiciunea?

Adevarul ma loveste ca un fulger. Cum pot sa mai raman la fel? Ingenunchez in fata ta, doar o biata umbra care iti intuneca existenta. Asta am facut…Am intunecat, am tot intunecat tot ce ai tu mai frumos, crezand ca asta e cruzime. Lacrimile mi se tot aduna in gat, nu pot sa le mai tin prea mult ascunse. Imi lipesc fata de abdomenul tau si le nasc, pentru prima oara.

Lacrimile-ti-smoala imi perforeaza stomacul si fierb apoi in mine, dar pot rezista, pentru ca doar asa te pot sustine. Acum, intelegi? Intelegi cum te-am lasat sa ma urasti, sa ma distrugi, sa abuzezi de fiecare particica din mine, sa apesi cu toata greutatea pe corpul meu oblingandu-ma sa stau la pamant si sa acoperi tot cerul senin spre care as fi putut visa intr-o zi ca il pot atinge? Daca asta este jocul pe care il joci ca sa uiti ca de fapt inima ta este cea distrusa, rupta in miliarde de bucatele, sa-ti uiti monstrii, teama, sa uiti cum lipsa de iubire ti s-a urcat din inima ca o piatra, in gat, si sta acolo impiedicandu-te sa respiri…Acum, intelegi?

Cum am putut crea minciuni atat de puternice, cum te-am putut distruge asa? Iti ridic bluza in sus si pentru prima oara iti ating pielea fara ca asta sa te doara. Finetea ei ma distruge. Imi lipesc buzele de pielea ta, dar stiu ca nu exista iertare. Stiu ca nu exista cale de intoarcere. Ca voi continua sa te distrug ca sa uit de propriile-mi rani.

In tot timpul asta, as fi putut sa te urasc, si astfel, sa ma eliberez.Dar te-am lasat pe tine sa faci asta. Nu am timp sa te urasc, pentru ca trebuie sa te vindec. In fiecare zi, te vindec, suportandu-ti vorbele cancerigene ce ma fac sa cred ca sunt un nimic. Minciunile despre cat de hidoasa sunt, despre cat de diform e corpul meu. Cum doar pentru tine pot fi frumoasa, pentru ca sunt creatia ta. As putea trai atat de liber…Dar m-am inchis singura intr-o cusca pe care ai ascuns-o in mijlocul suferintelor tale, si, in timp ce strang cheia in mana, peretii se tot strang peste mine, iar eu nu evadez, ca sa nu te prabusesti. Eu ma pot prabusi…Dar tu...

Mi-am dat seama cata durere ascund in mine si cum doar tu ma poti elibera de ea…Mi-am dat seama cat de fragmentata e inima mea, cum are nevoie de bucatelele din inima ta peste care am turnat incontinuu otrava ca sa bata, cu adevarat. Si plang tot ce mi-am dat seama. Plang si re rog sa ma ucizi cumva, sa ma dizolvi in adancul viscerelor tale in care imi imping degetele, sa ma ierti…Ma mangai incet pe par si tot ce vreau e sa fac e sa te fortez sa mi-l smulgi, sa tragi de el cu furie…Si atunci cand ingenunchiezi in fata mea si ma saruti pe frunte, suferinta impusa de adevar a atins paroxismul.

Taci, nu-ti mai urla durerea prin lacrimi, si lasa-ma sa iti spun ca doar daca inima ta este franta, asta nu inseamna ca nu va veni o zi in care vei rade atat de tare incat te vei tine cu mainile de stomac. Doar daca acum sufletul ti-e inghetat din cauza lipsei de iubire, asta nu inseamna ca nu vei intalni persoanele care sa-l trezeasca. Lasa-ma sa te vindec…

Imi inchid ochii si pentru prima oara, renunt la control. Iti lipesti tandru buzele de ale mele si le tii acolo, vrand sa vindeci fiecare crapatura, sa-ti cureti sangele ce a mai ramas pe ele. Te aud soptind, ca o parere: “Uita-te cat m-ai distrus…” Stiind ca o sa ma ard, iti ating iar inima si ii simt fiecare taietura pe care am realizat-o fara sa te anesteziez. Iti cobori incet buzele pe gatul meu si prima mea intentie e sa fug…Sa ma rup de tine. Sa nu mai existe noi. Dar parca inainte sa iti lipesti buzele de pielea mea, ai muscat din aurul varstei cand sufletu-mi stia ce inseamna fericirea, asa ca nu pot fugi.

Daca as putea sa-ti repar oasele doar mangaindu-te…Doar la asta ma gandesc in timp ce mainile mele aluneca incet de-a lungul bratelor tale. Sa indepartez frica din ochii tai, frica ce s-a cuibarit in tine, pe care ma obligi sa o car cu mine in lume, doar sarutandu-te…La asta visez in timp ce buzele mele s-au blocat intre ale tale. Daca as putea picta peste uratenia ta cea mai frumoasa pictura…Nu pot. Nu mai pot nici macar gandi, imi las trupul sa gandeasca in locul meu, cand te apleci peste mine, fortandu-mi spatele sa se lipeasca de podeaua rece. Imi inclestez pumnii, parca vrand sa perforez podeaua cu ei, atunci cand te asezi peste mine, fixandu-ti oasele intre ale mele, asta doar ca sa nu ma sprijin de tine. Inima imi bate undeva in adancul plamanilor tai, si, de fiecare data cand respiri, ma salvezi de moarte. Inchid ochii si renunt la orice urma de control pe care nu l-am avut niciodata, atunci cand imi desfaci primul nasture de la bluza pe care o port.

Mi-e frica sa nu iti ard bluza cu mainile mele monstruoase, maini ce n-au cunoscut niciodata vreo atingere calda, maini ce au racait prin noroi si au adunat spini pe care nu s-a chinuit nimeni sa ii scoata, asa ca nu ma grabesc.Ai asteptat atat de mult clipa in care eu sa-mi dau seama de adevar, dar acum ai uitat asta. Acum, vrei doar sa simti si altceva decat mizeriile pe care te-am obligat sa le induri. Asa ca renunti si la ultima farama din instinctul de a te proteja. Iti pot simti nerabdarea bubuindu-mi in creier.

Atat de mult timp am cunoscut atingerile tale distrugatoare, apocaliptice, ce sfaramau totul…Vreau sa vad cum e sa aduni la loc ceea ce ai rupt intr-una, cum e sa vindeci ceea ce ai infectat. Trupul mi-este frigid din cauza abuzurilor tale, iar, in secundele astea, nu mai exist decat pentru a te ruga: Fa-ma sa simt ceva. Fa-ma sa ma simt in viata”

Esti doar o silueta aproape imateriala, pe care, cumva, am imobilizat-o intr-o lume prea concreta. Am ajuns in sfarsit si la ultimul nasture si iti trag incet bluza de pe tine. Sanii tai mici si rotunzi sunt ca niste mere ale cunoasterii din copacul interzis al Edenului, dar nu am paralizat din cauza ca imi este interzis sa ma apropii de tine in felul asta. Dimpotriva…Opera mea de arta, Dantele propriului meu Infern…

In timp ce iti urci buzele incet, de-a lungul abdomenului meu, sarutandu-mi fiecare urma de durere prinsa ca un parazit de epiderma, transformand-o in ceva suportabil, imi pierd orice punct de sprijin si imi lipesc mainile de spatele tau. Buzele tale pe pielea mea sunt ca o rafala de vant, ca un ciclon, sunt pierduta chiar acolo, in mijlocul furtunii, infometata de mai mult. Imi joaca paianjeni pe sira spinarii. Mi-ai electrizat fiecare fir de par. Ai picurat ambrozie pe varful limbii tale si o imprastii apoi spre corpul meu care suspina dupa pielea ta. Cand buzele tale ajung sa-mi sarute un sfarc, scot un geamat stins, fara sa vreau, pentru ca visasem la atingerile astea, blande, ale tale. Visasem sa faci un ghem din toate anxietatile adunate in genele mele si sa-l arunci cat colo. As vrea sa te pot hrani cu o substanta care sa curete toata mizeria din sufletul tau atrofiat, ultima mea farama de ratiune la asta se gandeste in timp ce iti invartesti limba, iti misti buzele pe sanul meu ca un bebelus infometat. Dar…Felul in care ma atingi…Uit tot ce ma bantuia, ma uit pe mine…

Iti suspini placerea, cand buzele-mi si-au gasit lacasul pe forma sanului tau, cand limba mea gusta structura sfarcului tau care impunge aerul. Esti atat de vulnerabila, ai renuntat la orice urma de falsa aparare, asa ca nu mai pot continua sarada asta si izbucnesc intr-un hohot de ras. Chiar ai crezut in umilinta cu care am ingenunchiat in fata mea? Chiar ai crezut in remuscarea mea brusca? Nu ai invatat in atata timp ca remuscarea este incompatibila codului meu genetic? Cat de usor am tesut o panza de paianjen in jurul sperantei tale ca am sa vindec ce am distrus, doar ca sa te inghit apoi, intreaga?

Stiam…Stiam ca nu poti fi asa, ca asta e o minciuna. Dar am ales sa cred in ea, am ales sa ma abandonez in niste clipe vitale. Ti-am vazut perversitatea minciunii tale si am acoperit-o in blandete de zahar. Si, pentru cateva secunde, am putut sa respir, fara prezenta ta care sa ma sufoce, secunde cand am invelit corpurile noastre in minciuna pe care am fabricat-o, cum ca ma poti izbavi…

Imi infig dintii in sfarcul tau si trag cu ura, regretand felul in care am putut sa te ating fara maini de acid. Sunt Inchizitorul tau, pentru totdeauna, si niciodata nu te voi izbavi de pedeapsa. Vinovata! Iti strig in creieri. Vinovata! Iti infierez in carne, tragand cu dintii de ea. Vinovata! Iti marchez vanatai pe piele.

Tot ce pot sa fac este sa astept sa termini cu pedeapsa asta…Pentru ca am invatat ca, pana la urma, te vei satura sa ma ranesti, vei considera ca am suferit indeajuns…Pana ce iti vei aminti iar ca exist, in lumea ta, singura mea vina…Pana ce………………………………

- Hai odata! Te holbezi in oglinda aia de jumatate de ora. Iar ti-a aparut un cos pe nas?
Ma rup de tine, te las acolo, prinsa in oglinda, Hyde-ul meu pe care niciodata nu-l voi lasa sa iasa la suprafata, oricat de mult m-as distruge astfel. A parut…atat de real! Parca simt gustul limbii tale impregnat in gura mea.
- Imediat…
Inainte sa plec, in lume, unde nimeni nu te cunoaste, unde nici macar eu nu te cunosc, ma mai uit inca o data in oglinda, si realizez ca tu nu mai esti de mult reflectia mea, ci, cumva, eu am devenit umbra ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu