joi, 17 iunie 2010

- Imi pare ca sunt ca un bolovan pe umerii tai.
- Nu, draga mea, nu esti bolovanul de pe umerii mei, esti vantul de sub aripile mele.

*
- Mami, cand o sa fiu male, vleau sa plind o stea!
- Daca iti doresti asta cu adevarat, intr-o zi vei reusi.
- Sunt flumoase, dar atat de depalte! De ce sunt asa depalte?
- Pentru a-ti oferi un vis, dragul meu. Sa nu ai un vis e trist. Vei intelege mai tarziu. Ar fi simplu daca ar fi mai aproape de tine, nu?
- Da. Ca jucaliile mele. Nu tebuie sa le caut pe nicaieli.
- Dar la ce ai mai visa? Vezi tu, stelele sunt doar visurile oamenilor. De fiecare data cand un om isi doreste ceva, apare o stea.
- Sunt multe, mami! Atat de multe vise?
- Da, scumpule.
[….]
- Am invatat azi la scoala despre stele. Sunt niste acumulari de gaze fierbinti si luminoase, de forma sferica si iau nastere din nori de praf cosmic.
- Exact.
- Imi amintesc ca, atunci cand eram mic, mi-ai spus ca de fiecare data cand un om isi pune o dorinta, se naste o stea.
- Da, imi amintesc.
- Dar nu e adevarat.
- Nu. Dar e mai frumos.

*
-Proasto!
- Idioato!
- Daca imi infig mainile in claia aia din capu’ tau! De cand nu te-ai mai pieptanat?
- Tu nu te uiti in oglinda? Pe tine nici macar un uragan nu te-ar putea lua pe sus, esti in siguranta!
- Ai niste picioare foarte dragute. Pot sa le imprumut sa mananc niste mancare chinezeasca cu ele?
- O sa ma mai gandesc. Au sunat azi cei de la Mcdonalds. Vor sa nu mai iesi din casa, le faci reclama proasta...
- Esti foarte simpatica azi. Mai ca-mi vine sa te mananc, doar ca nu-mi place sa rod oase goale.
- Umflato!
- Aragaz cu patru ochi! Hai, pleaca odata de aici! De ce nu te duci la scoala?
- Nu-mi place la scoala!
- Cum sa nu-ti placa? E mai greu la inceput, de abia a trecut o saptamana de cand ai inceput scoala, dar crede-ma ca te vei obisnui. Imi amintesc ca si la mine a fost putin mai greu la inceput…
- Dar colegii mei isi bat joc de mine, si nimeni nu vrea sa se imprieteneasca cu mine…Imi zic ca sunt ratusca cea urata!
- Vin cu tine la scoala!
- De ce?
- Ca sa le spun tuturor ca cine se va lua de tine, o sa aiba de-a face cu mine! Nimeni nu se ia de sora mea mai mica! Ei pierd ca nu vor sa fie prietenii tai! Stii povestea cu ratusca cea urata, nu?
- Da, atunci cand a crescut, s-a transformat intr-o lebada, nu?
- Exact. Asteapta si ai sa vezi! Toate fetele te vor invidia atunci pentru inaltimea ta, mai ales daca vor vrea sa devina fotomodele, dar nu vor fi destul de inalte. Hai sa mergem, prajino!
- Da’tu de ce ma insulti mereu, vaco?
- E de datoria mea, sperietoare de ciori! Da stii ca te iubesc…
- Ca sarea in…
- In ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu