vineri, 21 mai 2010

Nick si Mary, in masina, in drum spre casa, dupa o cina la restaurant. Casatoriti de 10 ani.
Ea: “Mi se pare ca a fost mai tacut ca de obicei in seara asta. Oare ce l-o fi deranjat? Oare am zis eu ceva care l-a suparat? S-o fi suparat ca l-am adus la restaurant in timp ce Liverpool avea meci cu Chelsea? Dar de mult n-am mai iesit impreuna in oras. Mi-era un dor de un desert ca la carte! Ah, maine iar trebuie sa ma duc la sala. Sau l-a deranjat faptul ca am criticat deciziile pe care le ia seful sau, fara sa ma gandesc ca in mare parte aceste decizii ii apartin de fapt lui? Fir-ar, am pierdut iar serialul! Stiu..E gelos ca acel chelner dragut a cochetat cu mine toata noaptea!
El: “ Ce trafic!”
Ea: “Nu! Nu poate fi asta! Nu se poate sa ma insele! De ceva timp se poarta foarte distant. Ieri, nu a observat ca m-am tuns! Si imi spune ca e atat de ocupat cu serviciul, cea mai veche scuza! Nici sa ma minta nu stie! Ar fi putut sa-mi spuna in fata ca nu ma mai iubeste. Oare de ce a ajuns sa faca asta? Ce nu-i mai convine la mine? O fi nemultumit de viata noastra sexual? Dar aseara am vrut sa o facem, si el m-a respins fara motiv! Si stiu ca uneori sunt foarte obosita si adorm imediat ce ma pun in pat seara, dar asta pentru ca nu e usor sa cresti un copil de 4 ani, care mai e si hiperactiv! Oare nu m-a iubit niciodata? Adica, eu am acceptat sa renunt la serviciu dupa ce am nascut, doar pentru ca el a zis ca e mai bine pentru copil sa fiu o mama “full time”. Si stiu ca poate din cauza asta el trebuie sa munceasca cat pentru doi, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma neglijeze! Sau o fi din cauza ca e de parere ca am picioarele scurte?”
El: “ Targ auto in weekend, iar n-o sa merg la serviciu!”
Ea: “Trebuie s-o sun pe S. La urma urmei, l-a banuit pe sotul ei de 15 ori pana acum, si e experta in urmarirea “infractorului”! Bine, odata a urmarit pe altcineva, a gresit masina, si altadata l-a vazut de fapt cu tipa de la asigurari, si a interpretat totul gresit, dar nu se pune…Adica el chiar nu vede ca de fiecare data dupa ce mananc vreun desert, ma duc la sala ca sa arat bine pentru el, iar lui I. nu-i pasa ca barbatul ei o vede grasa si mananca prajituri fara niciun stres? Stiu! O sa ma joc cu ala micu’ cu mobilu’ lu “tati” zilele astea…
El: “Oare ce-o fi facut Liverpool?”
Ea: Of, dar de ce ma gandesc la ce-i mai rau? O fi doar stresat din cauza serviciului, dragul de el…Lucreaza la atatea cazuri! Si egoista de mine, nu ma gandesc la asta si-i mai cer sa-mi acorde si atentie, in astfel de perioade! Oricum, a fost urat din partea lui cum s-a purtat azi. Cred ca o sa-mi cumpere maine o rochie noua, doar ca o sa afle dupa…
El:” Mama, ce buna e tipa aia!”
Ea: “Ce sa fac eu maine de mancare? Hm…As putea sa incerc reteta de la M. Nu inteleg de ce mama ei continua sa-i mai dea retete, cand ea e un dezastru in bucatarie! Ar trebui sa ma duc la cumparaturi, o s-o sun pe T., ei ii place sa stea cel mai mult prin magazine. Bine, ca mereu gaseste cele mai nepotrivite haine, asta e alta poveste…As putea s-o chem si pe I., e cat o vaca, dar are gusturi bune in materie de haine! Si poate o s-o conving sa vina cu mine la sala. Trebuie sa-i termin si costumul lu’ ala micu’’ pentru serbare…”
El: “ O mai fi bere la rece?”
Ajung acasa. Ea, inainte sa coboare, il intreaba:
- Spune-mi sincer…Ma mai iubesti?
- Draga…mormaie el.
“Eram sigura ca din cauza picioarelor mele scurte!” ofteaza ea.
In casa, se asterne o liniste totala intre ei. El se uita vinovat in ochii ei si ii spune:
- Draga, trebuie sa-ti marturisesc ceva!
Ea, speriata, se asaza pe canapea, palida la fata.
- Viata mea se va schimba si nu voi mai fi acelasi! continua el.
- Spune-mi…cine…e….
- Mike, de la contabilitate!
Ea ramane socata.
- Si-mi spui asa, direct, in fata? striga. Nu te gandesti la copilul nostru?
- Ba da, mi-e frica sa nu se molipseasca si el…
- Ce?! Iesi afara din casa mea!
- Draga, dar inca nu sunt sigur daca o sa am pojar! Stii ca eu nu am facut pojar cand eram mic, si acum mi-e frica sa nu ma imbolnavesc si eu!
- Poftim?!
- Mike de la contabilitate lipseste de 2 zile si azi am aflat ca a facut pojar. Daca o sa iau si eu?
Ea isi spune, zambind: “De asta s-a purtat asa azi! Si eu care credeam ca ma inseala!”
- Ah, prostutule…O sa te ingrijesc eu!
*
La miezul noptii, el iese pe balcon si o suna pe I.
- Abia astept sa ne vedem….
- W. e in tura de noapte! Poti sa vii acum?
- Da.
- N-a banuit nimic Mary pana acum?
- Nu, chiar mi-a zis la un moment dat ca o sa mearga cu T. si cu tine la cumparaturi, maine!
- Bine. Ne vedem intr-o jumatate de ora!

Un comentariu: